Sundhedssektor

I klubbens sundhedscenter har spillere fra U10-U19 mulighed for diagnosticering af skader. Såfremt en spiller, forældre eller en cheftræner vil have diagnosticeret en potentiel skade, skriver cheftræneren for årgangen til sundhedscenteret for at få lavet en aftale ved næste besøg. Alt kommunikation mellem cheftræner og sundhedscenter, sker via den fælles gruppe hos sociale medier.

Vi har i Brønshøj Boldklub aftale med fysioterapeut Maria Düsterdich Hansen og behandler Thomas Iversen,  som er ansvarlig for diagnosticeringen samt behandlingen. De vil én gang ugentligt stå til rådighed for spillere fra U13-U19. Der vil efter endt diagnosticering gives råd/behandling, eller henvisning til rette behandling.

Sundhedscenter udarbejder i samarbejde med BUUT, styrkeprogrammer, stabilitetsprogrammer til den enkelte årgang, samt vedligeholdelsesprogrammer som udleveres i ferieperioderne.

Sundhedscenter er også tilgængelig for udarbejdelse af kostplaner.

Klubben stiller lokaler og briks til rådighed for den ansvarlige.

Stab

FYSIOTERAPEUT