DIF Get2Sport

ARBEJDET MED GET2SPORT I BRØNSHØJ BOLDKLUB UNDER TOBIAS HALBRO
Tobias Halbro er  Get2Sport-ansvarlig i Brønshøj Boldklub. Han har arbejdet med Get2Sport-aktiviterer i klubben – både som frivillig, på deltid og fuldtid. Tobias har været fuldtidsansat i klubben siden 2012.

Brønshøj Boldklub er tilknyttet DIF’s projekt Get2Sport, som handler om at understøtte foreningsarbejdet i foreninger rundt om i landets udsatte boligområder. Get2Sport understøtter det kontinuerlige og driftsmæssige arbejde i klubbens hverdag, og Tobias rolle som Get2Sport-ansvarlig er at tilpasse indsatsen efter de vilkår, behov og præmisser, som gør sig gældende lokalt.

Konkret arbejder Tobias med, at:

• Styrke frivilligheden i Brønshøj Boldklub gennem støtte, rekruttering og motivering
  • Øge og fastholde medlemstallet i klubben
  • Starte nye ungdomsårgange op og invitere forældrene indenfor i klubregi, bl.a. ved at tilbyde trænerkurser
  • Etablere pigefodbolden i Brønshøj Boldklub gennem en målrettet indsats
  • Samarbejde med områdets lokale aktører