Uforglemmelig aften på Græsted Kro sammen med ”Kim Larsen”

14. november 2022 kl. 19:38
Det blev en fantastisk sjov, hyggelig og underholdende aften på Græsted Kro for Erhvervsklubbens medlemmer den 4. november – en aften som var kommet i stand ved hjælp af Erhvervsklubbens bestyrelsesmedlem Ib Steffensen, som har gode kontakter til kroejer René Richard.

Under busturen til Græsted blev der åbnet op for ”Tonnys Bar”, hvor Tonny Garlin sørgede for et populært ”warming-up” til arrangementet i Græsted.

Efter velkomsten gik vi ind i ”krostuen”, som er et hyggelig lokale med intimt kromiljø og scene, som man kender det fra ”Good Old Days”. Her blev der serveret en lækker middags buffet.

…. og så kl. 20.30 gik ”Kim Larsen”, alias René Richard og hans guitarist John Kofoed på scenen …

Det blev en uforglemmelig aften med en medrivende gengivelse af Gasolin og Kim Larsen sange fremført af en både dygtig og veloplagt duo – alt mens vi alle skrålede med på de kendte og elskede sange.

Bjarne fra Romas var nær ikke kommet med bussen hjem, for han skulle lige tale med ”Kim Larsen” og rose ham og hans fremragende guitarist. Alle forlod Græsted Kro i et dejligt humør med en sjov og positiv oplevelse at tænke tilbage på.

Det var en anden type arrangement end dem vi normalt afholder i Erhvervsklubben ”Hvepsene” – men et fantastisk vellykket og underholdende arrangement.