Nytårskur og bowlingmesterskab 2023

Kim Madsen
15. januar 2023 kl. 15:14
Grøndals Multicenter dannede atter i år en fin ramme for årets ”Nytårskur” for klubbens sponsorer og medlemmer i Erhvervsklubben ”Hvepsene”.

Det er en god og sjov tradition at kombinere vores ”Nytårskur” med en aktiv indsats på bowlingbanen, hvor der er rig mulighed for networking.

Erhvervsklubbens formand Kim Madsen bød med et ”Godt Nytår” velkommen og gennemgik dagens program, hvorefter sekretær Claus Anker offentliggjorde holdsammensætningen på de 7 hold.

Under dysten blev der grinet og hyggesnakket på tværs af holdene, men samtidig fornemmede man af udbruddene – bandeord, ærgrelse, skæve smil, når naboholdet fejlede – at der var tale om 35 resultatorienterede spillere, som under hyggelige former gik efter topplacering.

Efter halvanden times sportslig aktivitet samledes deltagerne i det tilstødende lokale, hvor der var dækket op til en lækker buffet fra vores egen restauratør – Thomas Ibsen. Det var meget populært.

Inden præmieoverrækkelsen fortalte Claus Wiingaard fra Brønshøj Boldklubs ApS om ”Rigets tilstand”, herunder nye spillere, som i foråret skal skabe mulighed for at opnå målsætningen om tilbagevenden til divisionerne. Kim Madsen orienterede om Erhvervsklubbens planer for det kommende halve år.

Der var intens kamp om at blive årets bowlingmester mellem Ulrik Binau fra Binau Låse og Jan Hansen fra Malerfirmaet Jan Hansen – ja, flere glemte selv at spille for at følge med i topstriden, som endte med kneben sejr til malermester Jan Hansen.

På kvindesiden gik sejren blev Pia Rasmussen fra firmaet Rygsmertefri.

Kim Madsen med den bedste kvindelig bowler - Pia Rasmussen (tv) - og årets bowlingmester Jan Hansen (th.)

Samtlige hold blev præmieret – præmier som velvilligt var doneret af Brønshøj Boldklubs sponsorer og Erhvervsklubbens medlemmer. Der skal lyde en stor tak for sponseringen af præmier, som er med til at gøre aftenen endnu mere festlig.

Det blev en yderst vellykket aften – med sportslig udøvelse, pleje af erhvervsnetværket og frem for alt hyggeligt samvær.

Vil du vide mere om hvem og hvad Erhvervsklubben Hvepsene er, så klik her.

Vinderholdet