Aid Sarcevic en del af U23 trænerteamet

image Aid Sarcevic
02. november 2023 kl. 13:55
Aid Sarcevic er tilbage som fodboldtræner i bydelen, denne gang i BB efter en afstikker i FCN

U23-T måtte for nogle uger siden skifte ud i trænerteamet. Klubbens Talentchef er blevet sat ind som en del af teamet omkring holdet og nu kan vi tilføje endnu træner som skal bidrage til udviklingen af vores unge spillere.

Det drejer sig om Aid Sarcevic der senest har været en del af træner gruppen i FCN, hvor han har trænet i deres U10-U12 segment. Tidligere har Aid arbejdet med den talentfulde årgang 2009 i Boldklubben Fix, en årgang der nu er en del af klubsamarbejdet Brønshøj/Fix.

Aid Sarcevic er uddannet B-licens træner og er en talentfuld træner der med stor faglighed, gode pædagogiske evner og fantastiske arbejdsmoral, vil bidrage yderligere til den positive udvikling som Brønshøj Boldklub har været inde i de senere år. Dermed vil det være et rigtig godt trænerteam og to meget kompetente trænere som vi kan tilbyde spillerne i U23-T truppen. Vi mangler stadig at finde nogle frivillige holdledere, som vil gøre en indsats i, at gøre dagligdagen for spillere og trænere så god som mulig.

Skulle dette have interesse er i velkommen til at skrive til klubben på bronshojboldklubungdom@gmail.com

Talentchef Jesper Mathiesen fortæller; Først og fremmest er jeg ærgerlig over at vi ikke kunne færdiggøre aftalen med det tidligere team, der var desværre for mange ting der viste tegn på at matchet ikke helt var det rigtige. Jeg er super tilfreds med at vi kan tilføje Aid Sarcevic i vores trænergruppe. Han kender klubben indgående, vi ved han passer ind ift. sine tanker omkring spillet, hans tilgang til unge mennesker og hans bevidsthed om at ambitioner, glæde og fællesskab skal kunne gå hånd i hånd. Vi ser Aid som en træner med meget stort potentiale og er sikker på at han vil udvikle sig yderligere i den rolle han får hos os.