RADIOMETER CUP 2023

image ALLE HOLD FIK MEDALJER, JA DER VAR ENDDA NOGLE DER OGSÅ VANDT POKALER MED HJEM
16. oktober 2023 kl. 13:23
ENDNU ENGANG AFVIKLEDE BRØNSHØJ BOLDKLUB RADIOMETER CUP MED STOR SUCCES

For 4.gang afviklede Brønshøj Boldklub sit efterårs stævne Radiometer Cup for ungdomshold. Desværre kunne man i år ikke mønstre en pige turnering, noget man vil evaluerer på frem i mod næste års stævne. På drengesiden var 126 hold i aktion, i aldersgruppen U6-U13.

På trods af et køligt efterårs vejr, på et vindblæst Tingbjerg Ground, fik alle børn en god dag med en masse gode kampe og socialt samvær. Anlægget var fyldt godt op begge dage, hvor hele græs området og hele det nyeste kunst område var i brug.

Der skal lyde en kæmpe tak til alle de frivillige der har bidraget til at weekenden blev gennemført med stor succes.