Ny pigekoordinator

06. april 2024 kl. 08:37
Det er med stor glæde, at vi nu kan præsentere klubbens nye pigekoordinator, Camille Crone. Camille er begyndt i stillingen den 1. april.

Pigekoordinatorens opgave bliver at udvikle og understøtte pigeafdelingen. Fokus er til at starte med at understøtte de yngste piger, så vi kan få startet de nye pigeårgange og sikre, at de kommer godt fra start.

Camille præsenterer sig selv således:

"Mit navn er Camille og jeg er den nye pigekoordinator. Jeg kommer med en baggrund fra +10 år i mediebranchen, men har skiftet spor og læser nu teologi på Københavns universitet. Derudover har jeg spillet fodbold i +30 år, har trænererfaring for U10 piger, flere forskellige fodboldskoler og pigeraketten. Jeg glæder mig meget til at lære jer og klubben at kende, og bidrage til at endnu flere piger vælger at spille fodbold i Brønshøj Boldklub."

Camille kan kontaktes på tlf. 31408216 eller mail pigekoordinatorbronshoj@gmail.com