Illum tilføjes

23. september 2023 kl. 11:10
Erfarne Jeppe Ilum tilføjes truppen.

31-årige Jeppe Illum tog som ungdomsspillere fra Næstved til Silkeborg. Her fik han sin Superliga-debut for midtjyderne. Senere tog han tilbage til Næstved, men kom også til klubber som Vendsyssel FF, FC Roskilde og norske Arendal. Jeppe Illum var i sidste sæson en del af truppen i Holbæk, som sikrede dem oprykning til 3. division.
Jeppe Illum kommer med masser af rutine i form af 60 Superligakampe og næste 150 divisionskampe.

”Illum har, ligesom David Boysen, trænet med et stykke tid i klubben. Det var ikke meningen, at han allerede nu skulle udtages til kampe, men skader har fremskyndet dette. Der er dog ingen tvivl om, at Illum er en kvalitetsspiller, som vi nok skal få glæde af. Men han skal stadig have tiden og roen”, fortæller sportschef Thomas Ibsen.