Klub 100 skifter navn

18. december 2022 kl. 12:53
Klub 100 skifter navn til Hvepseboet - begyndende fra det nye år. Vi håber, at mange fortsat vil være medlemmer og støtte op om førsteholdet. Og vi kan allerede løfte sløret for det første arrangement i 2023.

Rent sportsligt står vi over for et spændende forår med et oprykningsspil og forhåbentlig divisions fodbold til efteråret. Så vi har om nogensinde brug for din støtte både på - men så sandelig også udenfor banen.

Indtægter, der ubeskåret går til at optimere netop vilkårene for vores førstehold.

Nu vælger vi imidlertid at ryste posen lidt. Både indholdet af pakkerne men også navnet, som nu bliver:

Hvepseboet

I 2022 oplevede vi en helt igennem fantastisk opbakning til vores arrangementer. Her var der bl.a. både oplæg ved Preben Elkjær og Troels Bech.

Vi håber på, at opbakningen fortsætter. I 2023 kan vi tilbyde følgende spændende pakke;

• Sæsonkort til alle Brønshøj Boldklubs hjemmekampe i 2023 – inkl. pokalkampe
  • 10 fribilletter til kalenderåret 2023
  • Adgang til to eksklusive arrangementer i vores klubhus
  • Adgang til to frokoster inden en kamp i vores klubhus med kæmpe lotteri
  • Mulighed for at vinde flotte præmier og endelig vil dit
  • Navn fremgå i både kampprogram og på hjemmesiden

Prisen for et medlemskab vil være 1.800 kr.

Vil du være medlem, så skriv til Lars Vase på lva@bbpf.dk

Alt, hvad vi har brug for er:

• Dit fulde navn
  • Din mail
  • Dit telefonnummer

Beløbet indbetaler du via MobilePay på; 283201 [BB EVENT]. Anfør dit fulde navn.

Årets første oplægsholder på plads:
Vi kan løfte sløret for den første oplægsholder i 2023.

Ingen ringere end tidligere håndbold- og landsholdsspiller, landskamps rekordholder og medlem af Sportens Hall of Fame, Lars Christiansen, kigger forbi og fortæller om Motivation og Livsglæde.

Sæt allerede nu ”X” ud for fredag den 3. marts 2023. Der vil kun være adgang for medlemmer af Hvepseboet.