Hvepseboet startede sæsonen op med en dejlig frokost – og en sejr!

14. august 2023 kl. 16:01
Sommeren har været lang for mange. Gået og ventet på en ny sæson, der vil bringe os tilbage i divisionerne.

Sikke en start. Intet mindre end små 60 dedikerede Hvepse lagde vejen forbi til en dejlig frokost og et par hyggelige timer i klubhuset inden kampen mod lokalrivalerne fra Herlev IF.

Medlemmer af Hvepseboet havde mulighed for at invitere én med, der ved selvsyn kunne se, hvad sådan et medlemskab kan fører med sig. Og det er jo rigtig meget.

Stemningsbilleder fra dagen, hvor humøret var højt inden kampen og cheftræneren kiggede forbi.

Cheftræneren om dagens kamp sammen med en skadet anfører, Casper Neerborg.

Og et kæmpe tillykke til dagens vinder af gavekortet til Røntved Lounge, Flemming Weinrich, der stolt viser præmien frem.

Næste event
Bliver 27. oktober, hvor vores egen Benny Frederiksen og inkarnerede Brønshøj-tilhænger kigger forbi.

Ikke for at fortælle om hans mange år som spiller i Brønshøj – men om hans mangeårige arbejde ved uro-patruljen og Rejseholdet. Der vil blive sat ord på sager som mange af os med en vis alder kan huske; Rockerkrigen, Den irakiske giftgasgeneral, æresdrabet på Sonay, våbenrøveriet på Antvorskov kaserne og meget mere.

Alt sammen med udgangspunkt i den bog, som udkom sidste år; ”Mine 40 år blandt mordere og meddelere

Men lur mig, om der ikke kommer lidt koblinger til lokalområdet Brønshøj – og vores lille klub.

Invitation følger til alle medlemmer.

Tak for deltagelsen ved gårsdagens frokost og ikke mindst det gode humør.

Et humør, der steg en anelse ovenpå den dejlige sæsonåbner og sejr.

På vegne af Hvepseboet