Årets sidste sociale event i Klub 100 - i sort og gult!

01. november 2022 kl. 19:23
I lørdags sluttede Klub 100-sæsonen af med en dejlig frokost inden kampen mod Gørslev. Som jo heldigvis og ganske fortjent endte med en 3–1 sejr til de sort/gule.

Sæsonen 2022
En sæson, der har budt på netværks arrangementer for virksomhederne, et par frokoster samt besøg af spændende profiler indenfor fodboldverdenen. Hold da op, hvor har vi oplevet en stor opbakning til alle arrangementerne. Tusinde tak for det!

Meget tydelig ved disse billeder fra frokosten i lørdags, hvor rigtig mange fulgte den lille opfordring om at iklæde sig et-eller-andet i sort & gult.

Og så fandt vi en ny vinder blandt de fremmødte Klub100 medlemmer af gavekortet til en frokost i Per Røntved Lounge. Hvepsene Support var den heldige vinder, hvor formand Steen tog imod gavekortet.

Derudover var der tæt løb blandt mange originale påfund i forhold til sort/gule farver. Prisen kunne være gået til alle fremmødte. Men gik i denne omgang til Gert og Ole.

Tillykke til alle tre

Og så lige et stemningsbillede fra Tingbjerg Ground, hvor vi simpelthen var nødt til at forevige den nye generation af Svart-familien

Klub 100 i 2023?
Fortsætter selvfølgelig. Så du kan godt ånde lettet op.

Vi kommer imidlertid til at kigger lidt på brandet og set-up ´et, hvorfor små justeringer ikke kan udelukkes. Det kunne blandt andet være hvordan pakkerne er sat sammen, arrangementerne m.v..

Men hold øje med din mail indbakke i starten af det nye år, vores hjemmeside og opslag i klubhuset.

Tak for din deltagelse i Klub 100 og på et forhåbentlig gensyn i 2023.

På vegne af Klub 100
Lars Vase