Erfaren spiller til BB

image Boysen fra sin tid som Lyngby-spiller (Foto: Jesper Poulsen / bold.dk)
15. september 2023 kl. 15:07
Den erfarne spiller David Boysen er føjet til truppen efter at have trænet med klubben i et stykke tid.

32-årige David Boysen begyndte sin seniorkarriere i AB og karrieren har taget ham forbi store danske klubber som Lyngby, Viborg og Brøndby. De gode præstationer på banen gav ham også en karriere i udlandet, bl.a. i de bedste rækker i Holland, Israel og Sverige. Efter endt udlandsophold gik turen til FC Helsingør og senest i Fremad Amager.
Med ca. 80 kampe i Superligaen og over 200 kampe i 1. division er Boysen en spiller med stor erfaring og rutine.

”David har trænet med os i en periode nu, hvor han har skulle bygge sin form op. Det var ikke planen, at han allerede nu skulle udtages til kampene, men skader til nøglespillere har gjort det nødvendigt. Han har en kæmperutine samt erfaring og samtidig er det en teknisk dygtig spiller, der kan gøre det svært for alle modstandere. Men David skal have tiden og roen til at finde sin rolle på holdet”, fortæller sportschef Thomas Ibsen om den seneste hveps.