VEO Live

I sommerpausen modtog vi vores nye VEO-kameraer - nemlig VEO 2 - og de er allerede blevet brugt flittigt hos både 1. holdet samt klubbens diverse hold.

Det smarte ved VEO 2 er, at den kan sende live og endda i ganske god kvalitet. Indtil videre er der ca. et minuts forskel mellem hændelserne i det virkelige liv og streamingen. Den håber vi falder på et tidspunkt. Men det er heldigvis muligt at se både stilling og tid nu.
Lige nu er det heller ikke muligt at se kampene på sin computer, men du kan chromecaste kampene til dit TV fra din mobile enhed.

Skulle du misse en chance, et mål eller har du bare lyst til at gense noget, så kan du hele tiden spole tilbage i live-optagelsen.

Det er både vores 1. hold og klubbens andre hold, som sender live fra kampene.

Sådan får du adgang til livestreamingerne:

1. Installer appen "Veo Live" på din telefon eller tablet. Har du en telefon som bruger iOS (Apple) kan du klikke her for at installere. Har du en Android-telefon kan du klikke her for at installere.
  2. Første gang du åbner appen skal du lave en VEO-bruger. Den skal bruge dit fornavn, efternavn, mailadresse og et selvvalgt kodeord. Når du har lavet din profil klikker du på "Sign up". Har du allerede en bruger kan du vælge "Sign in".

3. Når du har lavet din profil og konto, så er det tid til at følge klubber. Du skriver bare navnet på den ønskede klub - det kunne f.eks. være Brønshøj. Tryk på "Follow" og klubben vil blive tilføjet til din liste. Du kan følge lige så mange klubber, som du vil.

4. Når du har valgt, hvilken klub (eller klubber), som du vil følge er du klar til at se deres kampe live. Du vil modtage en notifikation, når klubben sender live.