U19-T cheftræner stopper i Brønshøj Boldklub

12. december 2023 kl. 19:30
Efter to perioder i forskellige roller, stopper Kenneth Jacobsen i Brønshøj Boldklub

U19-T træner Kenneth Jacobsen stopper i Brønshøj Boldklub med udgangen af 2023.

Kenneth har gennem to perioder i Brønshøj Boldklub, gjort et fremragende stykke træner arbejde med alle af de årgange han har arbejdet med.

Kenneth har også selv været igennem en rigtig fin udvikling og det seneste år har han været i gang med at uddanne sig til A-licens træner, hvor han kun mangler at afvikle sin eksamen for at opnå den næsthøjeste træner licens.

Desværre er det ikke noget BB får gavn af, da Kenneth selv har valgt at søge nye græsgange.

Talentchef Jesper Mathiesen fortæller; Det er rigtig ærgerligt at vores samarbejde med Kenneth ikke skal fortsætte. Kenneth har altid arbejdet seriøst med vores hold og han har bidraget aktivt til klubbens trænergruppe. Jeg ønsker ham held og lykke I fremtiden og håber han finder sig til rette i det nye som han skal.