U17 Cheftræner stopper i Brønshøj Boldklub ved årsskiftet

image Thomas Lindhardt coacher på en ungdomsspiller
25. oktober 2023 kl. 19:04
Thomas Lindhardt stopper i Brønshøj Boldklub efter en lang succesrig periode på 3,5 år

Efter 3,5 år som U17 cheftræner i Brønshøj Boldklub´s talentcenter, stopper Thomas Lindhardt i klubben.

Thomas Lindhardt har haft stor betydning for mange spillere fra årgangene 2006,2007 og 2008. Han har haft stor indflydelse på den enkelte spillers fodboldmæssige og menneskelige udvikling. Han har været en stor del af U17 årgangens udvikling og derudover været en fantastisk drivkraft i den generelle udvikling af klubbens talentcenter.

Talentchef Jesper Mathiesen fortæller; Jeg har en følelse af ærgerlighed og en følelse stolthed og glæde i kroppen. Jeg er ærgerlig fordi vi mister en super dygtig træner og et fantastisk menneske, der har en arbejdsmoral som er udover det sædvanlige. Jeg føler stolthed og glæde, fordi jeg kan se tilbage på en god tid hvor Thomas har været med til at skubbe klubben i den rigtige retning på ungdomssiden, og han har med sine store fodboldfaglige kompetencer, været en vigtig figur, for hele trænergruppen i ungdomsafdelingen.

Klubben er allerede i gang med at lægge trænerkabalen, som den skal se ud fra starten af 2024.

Vi håber U17 holdet får sluttet turneringen godt af med nogle gode præstationer, så Thomas Lindhardt får et godt rygstød videre til en evt. ny udfordring i fodboldverdenen.