Træner rokering i talentcenterets ældste segment efter trænerstop

image Ersun Zufer, Aid Sarcevic og Jesper Mathiesen
22. december 2023 kl. 20:23
På baggrund af træner stop, har man valgt at finde løsninger internt

Siden man måtte se i øjnene at både U17-T træneren og U19-T træneren søgte nye græsgange, har man undersøgt forskellige muligheder både internt og eksternt.

U17-T cheftræneren har været på plads et godt stykke tid og er også blevet præsenteret. Endnu engang velkommen til Peter Sørensen.

Derudover kommer der en intern rokering. Tidligere U19-T assistenttræner Ersun Zufer rykkes op på U23-T, hvor han skal assisterer Aid Sarcevic. Det er helt sikkert et team og en konstellation der er langtidsholdbar og et super stærkt team som kender klubbens spillestil og som vil suplerer hinanden godt.

På U19-T tager vores talentchef Jesper Mathiesen over i rollen som cheftræner og dermed får han en dobbelt rolle i klubben i den kommende tid. Det er en midlertidig løsning indtil den rigtige cheftræner dukker op, men vi har ikke travlt og vi ser faktisk dette som en super god løsning, der gør at vi kommer til at have et tæt på 100 procent fælles spillestilsudtryk på alle holdene på tværs af U15-U23 i den kommende tid.

Dermed mangler man stadig at finde en assistent på U19-T, det håber vi kommer på plads inden opstart den 8/1.

Vi ser frem til at følge opstarten og hele det spændende forår som holdene skal igennem i 2024.