Ansættelse af ny U17-T cheftræner

22. november 2023 kl. 10:58
Peter Sørensen kommer til som vores nye U17-T cheftræner

Brønshøj Boldklub har fundet klubbens nye U17-T cheftræner. Han hedder Peter Sørensen og er 35 år. Peter er uddannet pædagog og bor i København med sin kæreste og hans bonus datter, parret venter også et barn i det tidlige forår.

Peter Sørensen er uddannet UEFA B-licens træner igennem DBU's uddannelses system. Peter Sørensen har både erfaring med senior og ungdomsfodbold og har senest været tilknyttet Køge Boldklub omkring deres U17 hold. I Køge Bk har Peter Sørensen også haft forskellige roller, i både senior segmentet og omkring deres U19 hold. Peter Sørensen har også trænet senior fodbold I Solrød FC.

Peter Sørensen fortæller;

Jeg glæder mig til at møde spillerne og opleve truppens potentiale. Brønshøj Boldklub er igang med et spændende projekt som jeg ser frem til at blive en del af. Jeg glæder mig til arbejdet med at udvikle holdet til at blive endnu stærkere end det allerede er.

Talentchef Jesper Mathiesen fortæller; Jeg er enormt tilfreds med at vi har fået Peter med om bord. Jeg er sikker på at Peter vil falde godt til i klubben, både socialt og sportsligt. Hans profil passer ind i det vi gerne vil, både ift. spillestil og ift. mandskabspleje.

Velkommen til Peter Sørensen