Årets ungdomsspillere 2023

image Fra venstre Suweyda Abdul-Ziz og Casper Pii Johannessen
11. marts 2024 kl. 21:33
Hyldest af årets ungdoms spillere

Årets pige og drenge spiller 2023 blev mandag aften hyldet på klubbens generalforsamling.

Ordene til årets drenge spiller;

Spilleren har været igennem en eksplosiv udvikling igennem lang tid. Han har taget nye opgaver i spillet til sig og har vist hvor alsidig en spiller han er.Spilleren misser aldrig en træning, han arbejder hårdt I dagligdagen med at få det højeste output ud af alle hans træninger.

Han har præsteret på et meget højt niveau i 2023, han har været klart den bedste spiller på først U17 og dernæst på U19 som 1.års U19 spiller. Hans tekniske kompetencer, hans lave tyngdepunkt samt hans gode spilforståelse gør ham til en meget spændende spiller.

Derudover er han en god hold- og klubkammerat, han er vellidt at alle på tværs af årgangene omkring ham og han hjælper også ofte til med praktiske ting omkring holdet.

Årets drengespiller er Casper Pii Johannesen

Ordene til årets pigespiller;

Spilleren har igennem det sidste år været igennem en god udvikling, hvor hun især har bygget på ift. forståelsen af at indgå i holdets defensive struktur.
Derudover misser spilleren sjældent en træning og hun gør også noget ekstra da hun ofte ses på anlægget hvor hun selvtræner sammen med flere af sine holdkammerater.
Hendes præstationer i den højeste række på Sjælland har været på et meget højt niveau og senest har hun været udtaget til DBU's talent træning.
Sidst men ikke mindst, er hun meget vellidt af sine holdkammerater og hun er altid positiv og hjælpsom i sin omgang med sine hold og klubkammerater.

Årets ungdomsspiller piger er Suweda Abdul-Ziz

Kæmpe stort tillykke til Suweyda Abdul-Ziz fra klubbens U14-T piger og Casper Pii Johannesen fra klubbens U19-T drenge.