Stort hvepsehjerte fylder 60

image Henrik "Gonzo" Jørgensen, da han modtog Fit&Sund-buketten i november 2022.
20. januar 2024 kl. 12:24
Et stort tillykke til Henrik ”Gonzo” Jørgensen, der i dag fylder 60 år og er kendt af alt og alle i Brønshøj Boldklub.

Henrik, Gonzo, Gunner, Kom Glad eller HEJ - kært barn har mange navne, og med så mange forskellige navne er dagens fødselar - Henrik Engelund Jørgensen - et meget kært barn.

Man skal ikke undervurdere, hvad Gonzo gør for klubben både på og uden for banen.

På banen har Gonzo spillet næsten 900 kampe og scoret næsten 200 mål, og uden for banen gør han hver dag en forskel for rigtig mange pigespillere i Brønshøj Boldklub.

Han lægger rigtig meget energi og mange kræfter i at træne de helt små piger ned til U6 og op til vores U18-/senior-piger. Her sørger han for god energi, hygge, glæder og er med til at give pigerne de værdier, som vi sætter højt i Brønshøj Boldklub.

I november 2022 blev han også belønnet for sin indsats med pigerne, da han fik Fit&Sund-buketten.

Udover at være træner, så er Gonzo også en glødende Brønshøj-fan og når han ikke skal træne eller spille kampe med sine spillere, så er han altid at finde både hjemme og ude, når hvepsene spiller.

Så der skal lyde et kæmpestort tillykke til en mand med et stort hvepsehjerte…

HENRIK LÆNGE LEVE… HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA HURRA FÆRDIG!!!

Gonzo klar til at støtte hvepsene på udebane