Lars Christiansen-arrangement

13. februar 2023 kl. 16:43
Det vælter ind med tilmeldinger fra medlemmer af Hvepseboet. Men vi kan se, at vi godt kan presse nogle få flere ind til arrangementet fredag den 3. marts kl. 1.

Så hvis du IKKE er medlem af Hvepseboet, men stadig gerne vil opleve Lars Christiansen, så har du nu muligheden.

Til arrangementet kan du opleve en lidt anden side af den altid sjove og folkelige tidligere landsholdsspiller i håndbold og medlem af sportens Hall of Fame? Så vil et par timer været givet godt ud denne aften!

Før Lars Christiansen går på, vil der være en lækker 3-retters menu (ekskl. drikkevarer).

Vil du med, så skal du tilmelde dig hos Lars Vase på enten mail: Lva@bbpf.dk eller tlf.: 25623938 og samtidig overføre 395 kr. via MobilePay til 900625 (BB Restaurant).