”Hvorfor er der så mange børn i Svendborg?”

05. marts 2023 kl. 15:42
Hvepseboet havde fredag aften besøg af intet mindre end et medlem fra Sportens Hall of Fame, tidligere håndbold landsholdsspiller, Lars Christiansen. Overskriften og netop dette spørgsmål måtte Lars umiddelbart melde pas på.

En super inspirerende aften og indblik i en fantastisk professionel karriere med op- og nedture i ind- og udland – også på det personlige plan;

At turde jagte øjeblikket med risikoen for at fejle ….tør du?”

Kæmpe opbakning fra medlemmer af Hvepseboet samt andre nysgerrige, der ingenlunde behøver være en fodboldspiller. Det var ret tydeligt i aften.

Fredagens arrangement med Lars Christiansen var godt besøgt.

Tusinde tak til jer alle for jeres deltagelse og ivrige spørgelyst.

Endelig fik vi også mulighed for at udlevere årskort, fribilletter, foretage lodtrækningen for de trofast fremmødte af Hvepseboet samt løfte sløret for, at en lille unik gave er under udvikling. Til alle medlemmer af Hvepseboet!

Og vinderen af den flotte præmie til Per Røntved Loungen blev: Steen Preisler.

Lars Christiansen skulle selvfølgelig have en BB-trøje (tv.)- Steen Preisler vandt den flotte præmie til Per Røntved Loungen (th.)

Kommende events
Inden kampen mod Vejgaard, 3. juni 2023, bliver der inviteret til frokost og kæmpe lotteri.

Alle medlemmer af Hvepseboet er per automatik velkommen og må tage en gæst med. Det plejer at være en super hyggelig dag, hvor vi iklæder os de sort/gule farver.

Derudover blev det også afsløret, at vi til efteråret byder velkommen til en tidligere Brønshøjs spiller - og fortsat kæmpe tilhænger af klubben. Det bliver en anderledes aften med et perspektiv på en verden som de fleste af os nok ikke kender ret meget til. Og så har han faktisk lige udgivet en bog. Du kan godt glæde dig.

Bliv medlem nu...
Og få alle fordelene fra start. Tjek det op her.