Grillbuffet i Hvepseboet

05. maj 2024 kl. 14:19
Små 90 dedikerede medlemmer og gæster af Hvepseboet lagde vejen forbi til en fremragende grillbuffet i et fantastisk vejr inden topkampen mod Glostrup.

Medlemmer af Hvepseboet havde mulighed for at invitere én med. Rigtig mange havde gjort det og samtidig fulgt opfordringen om at iføre sig noget i sort/gule farver. Tusinde tak for det.

Cheftræner Bo Holden kiggede forbi og fortalte om oplægget til dagens kamp

Så var det også dagen, hvor vi kunne byde velkommen til tre nye medlemmer af Hvepseboet; Poul Olesen, Jan Klitgård og Kenneth ”Skotte” Mortensen. Velkommen til!

Og for det ikke skulle være løgn, løb netop indmeldte – vores holdleder fra 1. holdet – Poul Olesen med en flot, flot gavekurv til en værdi af 5000 kr.. Det kan altså betale sig at melde sig ind i Hvepseboet!

Poul var ej lige at fange, da han var travlt optaget af kampen mod Glostrup.

Tak for deltagelsen til alle og ikke mindst det gode humør.

Nye events i Hvepseboet følger på den anden side af sommerferien.

På vegne af Hvepseboet
Lars Vase